Permata hati kami....

pregnancy calendar

Tuesday, June 22, 2010

Ermmmm....ingatkan x de lagi......

Abi n Farah doakan Ibu yer......



salam semua.....
Ermmmm....ingatkan dh x der lagi....
tapi ader lagi rupenyer....
apa yg ader?? ape yg x der???
inila yg tgh saya sibuk2kan sekarang....
saya kena hadapi EXAM lagi lepas beberapa tahun meninggalkan zaman study dolu2....
huhuhuhuhu...
nak x nak kenala hadapi jugakan...wlpn otak ni dh agak berkarat....
lagi2 sejak pregnant ni saya dilanda penyakit MALAS....haishhhhh...nyah ko dari sini segala penyakit MALAS ni...
kalo x maka selagi itulah x sah jawatan yg saya sandang sekarang...
bile x disahkan dalam jawatan ni paham2 jelakan...banyak benefit yg xkan saya dapat....
so...apa yang penting....KERJASAMA....opssss....silap sudah....
apa yang penting STUDYlakan.... :-)


citer cket pasal exam....daripada 28hb jun sampaila 01hb julai ni saya akan menduduki peperiksaan di Akademi Percukaian Malaysia (APM).....
4 paper sumenye yg kena saya amik.....Percukaian, Kewangan, Pentadbiran, ICT + Law.....
hopefully sumenyer berjalan lancar dan dipermudahkan Allah masa jawab soklan nnti....Amin....


Pada kawan2 yg sama akan berjuang bersama2 saya, mudah2an kiter sume lulus dengan jaya untuk sume paper....InsyaAllah....


GOOD LUCK to me n kawan2 sume....

x nk bebel panjang2 lagi....
sambung study balik.....
Bubye.....

1 comment:

  1. ggod luckkkkkkkkk antie naaa.

    moga rezeki baby,dia doakan mama lepas exam tu.baby behave kay,kickin kickin mama kalo jawapan mama tanda betul kay :)

    ReplyDelete